شهادت ۳۵۰ معلم و هشت هزار دانش آموز در غزه رئیس سابق شاباک: خطراتی حیاتی اسرائیل را تهدید می‌کند رسانه رژیم صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو (۲ تیر ۱۴۰۳) حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی علیرضا زاکانی منتشر شد + فیلم از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در مشهد چه خبر؟ + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی پورمحمدی منتشر شد + فیلم قاضی‌زاده‌هاشمی: خانه‌داری باید شغل درنظرگرفته شود توقف پخش مستند تبلیغاتی زاکانی حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی (۲ تیر ۱۴۰۳) ۲۲ متخلف انتخاباتی در فضای مجازی شناسایی شدند (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازدید معاونین سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی از ستادهای انتخاباتی استان در مشهد جلیلی: باید تبعیض‌ها را کنار بگذاریم+ فیلم خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو می‌خواهد اسرا را به کشتن بدهد حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست (۲ تیر ۱۴۰۳) شهادت ۵۴ فلسطینی در غزه | شهادت ۴ کودک بر اثر سوء تغذیه (۲ تیر ۱۴۰۳) وضعیت مطالب تولید شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری (۲۷ خرداد تا ۱ تیر ۱۴۰۳) + اینفوگرافی تبلیغات انتخاباتی؛ مراقب «آبروی ملی» باشیم تظاهرات گسترده حمایت از فلسطین در ۴ کشور اروپایی + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حمایت اتحادیه اروپا از سرگیری مذاکرات توافق هسته‌ای ایران | اروپا: لغو تحریم‌های هسته‌ای، بخش ضروری برجام است

  • کد خبر: ۱۱۱۵۶۲
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
حمایت اتحادیه اروپا از سرگیری مذاکرات توافق هسته‌ای ایران | اروپا: لغو تحریم‌های هسته‌ای، بخش ضروری برجام است
نماینده اتحادیه اروپا در شورای حکام آژانس بین‌المللی اتمی با صدور بیانیه‌ای از تلاش‌های دیپلماتیک فشرده برای از سرگیری توافق هسته‌ای ایران (برجام) حمایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است این اتحادیه پایبندی قطعی خود و حمایت مداومش از اجرای کامل و موثر برجام را ابراز می‌دارد و مصمم به تداوم همکاری با جامعه جهانی به منظور حفظ این توافق است.

اتحادیه اروپا از تمام کشورها می‌خواهد تا به حمایت خود از اجرای برجام مطابق با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ادامه دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا از تلاش‌های دیپلماتیک فشرده در قالب کمیسیون مشترک برجام حمایت می‌کند. اجرای کامل و تاییدشده تعهدات مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران جامعه جهانی را قادر خواهد ساخت تا تضمین‌های ضروری را دریافت کند.

طبق این بیانیه، اتحادیه اروپا به مشکلات مرتبط با خروج یکجانبه ایالات متحده از برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها توسط این کشور، اذعان می‌کند. در کنار اجرای کاملِ تاییدشده تعهدات هسته‌ای ایران، برداشتن تحریم‌های هسته‌ای بخش ضروری توافق است.

اتحادیه اروپا همچنین مدعی نگرانی درباره اقدامات هسته‌ای ایران همزمان با مذاکرات از سرگیری اجرای برجام شده و آن را ناسازگار با توافق هسته‌ای دانسته است.

در ادامه بیانیه اتحادیه اروپا آمده است: ما قویا از ایران می‌خواهیم تا از اتخاذ گام‌های بیشتر خودداری کرده، تمام فعالیت‌های ناسازگار با برجام را متوقف کرده و بدون هیچگونه تاخیر به اجرای کامل توافق بازگردد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->